e-shops: Η νέα πρόταση για τις αγορές μας
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από μεγάλη ταχύτητα και πλήθος υποχρεώσεων που πρέπει να καλυφθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ειδικά στις μεγαλουπόλεις. Η πολύωρη παραμονή στην εργασία, οι ώρες που χάνονται στους δρόμους, οι οποίοι αντιμετωπίζουν πια σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και οι πολλές άλλες οικογενειακές υποχρεώσεις που όλοι έχουμε, μας στερούν πολύτιμο χρόνο και μας οδηγούν σε μια ασφυκτική και πολύ περιορισμένη καθημερινότητα. Μάλλον δεν έχουν άδικο όσοι λένε ότι «πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει χρήμα, αλλά αυτός που έχει χρόνο».
Ευτυχώς, όμως, η πρόοδος της τεχνολογίας έχει λύσει τα χέρια του σύγχρονου ανθρώπου, προσφέροντάς του έξυπνους τρόπους για να εξοικονομήσει χρόνο και να γλιτώσει κόπο. Τα καθημερινά ψώνια είναι ένας τέτοιος τομέας, αφού υπάρχουν πλέον πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα στο Διαδίκτυο από τα οποία μπορούμε να προμηθευθούμε ένα μεγάλο φάσμα προϊόντων. Αν εξαιρέσουμε τις μεγάλες και πολυέξοδες αγορές, όπως αυτές του σπιτιού ή του αυτοκινήτου, για τις οποίες πάντως υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρουσιάζουν ευκαιρίες και φέρνουν σε επαφή πωλητές και αγοραστές, όλα τα άλλα προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να πωληθούν και να αγοραστούν μέσω Διαδικτύου με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, όπως ρούχα, παπούτσια, είδη οικιακής χρήσης, εξοπλισμός κυνηγιού-αλιείας και πολλά άλλα ακόμη.
Και δεν είναι μόνο αυτά τα προϊόντα που διακινούνται μέσω της κατασκευής eshop καταστήματος. Ακόμα και απλά αναλώσιμα είδη που πωλούνται στα σουπερμάρκετ ή τρόφιμα έχουν θέση στην ψηφιακή επιχειρηματικότητα. Για κάποιον που κάνει πολύωρη τηλεργασία, π.χ., είναι μεγάλη ευκολία να κάνει τα ψώνια του διαδικτυακά, και είναι αρκετά πια τα σουπερμάρκετ που παρέχουν τέτοια υπηρεσία παράδοσης κατ’ οίκον ύστερα από παραγγελία μέσω Ίντερνετ. Το ίδιο συμβαίνει και με απλούστερες διαδικασίες, όπως η παραγγελία φαγητού ή καφέ. Τώρα πια το παραδοσιακό ντιλίβερι συναντά το Διαδίκτυο, αφού υπάρχουν εφαρμογές μέσω των οποίων η παραγγελία γίνεται πολύ εύκολα και το φαγητό φτάνει γρήγορα στην πόρτα του καταναλωτή.
Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο έχουν την άνεση, και την επιθυμία βέβαια, να προσφέρουν καλύτερες τιμές στον πελάτη, αφού γλιτώνουν κάποια έξτρα κόστη, όπως τα ακριβά ενοίκια των φυσικών καταστημάτων, κάποια μισθολογικά έξοδα ή οι κατά κανόνα ακριβές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η διαδικασία της διαφήμισης γίνεται πλέον από το ίδιο το Διαδίκτυο, με πιο δημοφιλείς τις διαφημίσεις Google, αλλά και αρκετές φορές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως η χορηγούμενη προβολή στο instagram, που εκτός από επικοινωνιακές εκφράζουν και καταναλωτικές ανάγκες. Σε περίπτωση, βέβαια, που ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος από το προϊόν, γίνεται αλλαγή ή του επιστρέφονται τα χρήματα της αγοράς.
Όσο για την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αυτή αποδεικνύεται εν τοις πράγμασι και όσοι σκοπεύουν να κερδοσκοπήσουν ή να εξαπατήσουν τον πελάτη δεν μακροημερεύουν στον χώρο, αντίθετα έχουν νομικές συνέπειες. Επομένως, οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να είναι καχύποπτοι, ειδικά απέναντι σε εταιρείες που έχουν πια καθιερωθεί και έχουν χτίσει μια καλή φήμη σε αυτόν τον τομέα. Η ευκολία, μάλιστα, με την οποία μπορεί κανείς να στήσει μια τέτοια επιχείρηση, αποφεύγοντας πολλούς από τους σκοπέλους της γραφειοκρατίας, καθιστά την ψηφιακή επιχειρηματικότητα έναν ελκυστικό τομέα για κάθε νέο άνθρωπο που αναζητά επαγγελματική διέξοδο, σε μια περίοδο μάλιστα που οι οικονομικές και εργασιακές προκλήσεις είναι περισσότερες από κάθε άλλη φορά.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες: Δημιουργία – Κατασκευή Ιστοσελίδων Αθήνα