Γ. Κασαπίδης: Δύσκολα τα πράγματα με τη Γέφυρα
“Οι πρώτες καταγραφές δείχνουν μια διεύρυνση. Δεν είναι καλό σημάδι αυτό. Θα πρέπει τώρα να πάω με τους καθηγητές να μιλήσουμε. Θα μου επιτρέψετε, κ. Πρόεδρε, να φύγω γιατί τα πράγματα είναι δύσκολα” είπε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος κι επειγόντως έφυγε από τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας νωρίς το βράδυ της Πέμπτης.
Λίγο πριν, ο κ. Κασαπίδης είχε ενημερώσει ότι: «ως προς τα ευρήματα μέχρι σήμερα από τις εργασίες βρέθηκε ότι η ρωγμή στη Γέφυρα στο σημείο του προβόλου οφείλεται στην έλλειψη οπλισμού. Είναι εγκληματικό αυτό που συνέβη ότι από την κατασκευή δεν τοποθετήθηκε αυτός ο οπλισμός και από τη στατική καταπόνηση έχει προκληθεί ρωγμή. Επίσης, στον 6ο προς 7ο σπόνδυλο είχε αφεθεί από την κατασκευή ένα ξύλο του καλουπιού που τραβούσε υγρασία και είχε ως αποτέλεσμα την οξείδωση των δύο τενόντων, πράγμα που είναι ανεπίτρεπτο».
Είχε προηγηθεί η συζήτηση για την άμεση προμήθεια σύγχρονου ψηφιακού ρωγμόμετρου που θα δίνει δεδομένα από απόσταση και θα πρέπει να παραληφθεί κατεπειγόντως το αργότερο το Σάββατο.
Η επικεφαλής της παράταξης «ΕΛΠΙΔΑ» Γεωργία Ζεμπιλιάδου ζήτησε να υπάρξει μια γραπτή έκθεση των συμβούλων.
Σάκης Βούρας, επιβλέπων του έργου: Για να κοιμάμαι ήσυχος θα προτιμούσα να κλείσουμε τη Γέφυρα
Λίγο πριν, και μετά την έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το θέμα στην Περιφέρεια, ο μηχανικός και επιβλέπων του έργου Σάκης Βούρας προκάλεσε αίσθηση με τη δήλωσή του ότι «εγώ θα προτιμούσα για να κοιμάμαι ήσυχος και να κοιμούνται ήσυχοι και οι υπόλοιποι να την κλείσουμε (σσ. τη γέφυρα) κι αυτό γιατί οι περισσότεροι που περνούν δεν σέβονται τους όρους κυκλοφορίας. Ως επιβλέπων λέω ότι οι εργαζόμενοι μπαίνουν σε μεγάλο κίνδυνο».
Μάλιστα, ο κ. Βούρας έκανε λόγο για ενστάσεις που υπάρχουν από επαγγελματικούς φορείς που εκτιμούν ότι θα έχουν προβλήματα οικονομικά και «δεν βάζουν πλάτη», όπως χαρακτηριστικά είπε στο κλείσιμο της Γέφυρας για όλα τα οχήματα.
Ο κ. Βούρας επανήλθε με διευκρινιστική δήλωση που έχει ως εξής: Κατ’ επανάληψη σε απαντήσεις μου απέφυγα να αναφερθώ σε θέματα στατικότητας για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν είμαι ειδικός επί του θέματος και ούτε διεκδικώ τέτοιο ρόλο. Μάλιστα, πολλές φορές ανέφερα σε ερώτηση αν υπάρχει κίνδυνος για τους διερχόμενους, ότι εγώ βρίσκομαι πολλές ώρες κάθε μέρα στη Γέφυρα.
Αυτό που δήλωσα, προσπαθώντας να περιγράψω και λίγο γλαφυρά το έργο που υλοποιείται, πως υπάρχουν ασυνείδητοι οδηγοί που ακόμη και σήμερα, παραβιάζουν τα όρια μονοδρόμησης και ταχύτητας με κίνδυνο για τους εργαζόμενους που εργάζονται εντός του οριοθετημένου τμήματος του καταστρώματος Αν λοιπόν αυτοί οι εργαζόμενοι κινδυνεύουν από κάποιον ασυνείδητο οδηγό προτιμώ να κλείσει η Γέφυρα.