Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Αμανατίδηη σύμβαση για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου ΠΕ Φλώρινας( ΕΟ Φλώρινα-Πρέσπες)
Τη σύμβαση για την εκτέλεση του έργου με τίτλο «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΕΟ ΦΛΩΡΙΝΑ-ΠΡΕΣΠΕΣ)», υπέγραψε σήμερα Δευτέρα 22 Απριλίου...



