Ανακοίνωση της Οργάνωσης Περιοχής Δυτικής Μακεδονίας της ΚΝΕ για το “εργοδοτικό έγκλημα στη ΔΕΗ” και δρατηριότητα της Τομεακής Οργάνωσης Κοζάνης της ΚΝΕ για το ζήτημα
Για άλλη μια φορά είδαμε να «πέφτουν» νεκροί στο μεροκάματο 2 ακόμα εργαζόμενοι. Ένα ακόμα εργοδοτικό έγκλημα ήρθε να προστεθεί στην...



