Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης: Ο Γιώργος Καρακούλας στο βάθρο του Porsche Super Sports Cup
Το Σαββατοκύριακο 21-22 Ιουλίου, διεξήχθη στην θρυλική πίστα του Nurburgring ο τρίτος γύρος του Porsche Super Sports Cup Deutschland. O Έλληνας οδηγός Γιώργος Καρακούλας συμμετείχε για πρώτη φορά στον θεσμό, καθώς η ομάδα Schutz Motorsport τον κάλεσε να πλαισιώσει τον περυσινό πρωταθλητή του θεσμού, στην κατηγορία GT4 Tano Neumann. Ο Γιώργος θα ήταν ο 2ος οδηγός στο Cayman GT 4 Clubsport Cup με αριθμό 146, για τους αγώνες endurance της Κυριακής.
Το αγωνιστικό event ξεκίνησε την Παρασκευή με τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ήταν η 1η φορά που ο Γιώργος μπήκε στην πίστα για τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους. Από την αρχή, ο Έλληνας οδηγός κατάφερε να προσαρμοστεί απόλυτα στις απαιτήσεις εκπλήσσοντας θετικά την ομάδα, καθώς το γυρολόγιό του κατέβαινε σταθερά στα επίπεδα του 2:09:00 –χρόνοι που τον έφερναν στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας. Η ίδια εικόνα διατηρήθηκε και το Σάββατο το πρωί στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Το Cayman GT4 no 146 λειτουργούσε περίφημα και οι οδηγοί του καθώς και η ομάδα έβλεπαν πολλές πιθανότητες ακόμα και για την 1η θέση της κατηγορίας. Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιελάμβανε τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά για το Super Sports Cup και 1 αγώνα σπριντ (από τους 2 συνολικά του διήμερου) για τους 1ους οδηγούς των ομάδων. Σε αυτή την διαδικασία συμμετείχε ο Tano Neumann σαν 1ος οδηγός, με τον Γιώργο να παρακολουθεί από τα box.
Τα χρονομετρημένα έφεραν τον Tano στην 2η θέση της κατηγορίας και στην σχάρα εκκίνησης για την GT4. Λίγο πριν την εκκίνηση, μια ξαφνική μπόρα, ανάγκασε τους οργανωτές να κηρύξουν τον αγώνα βρόχινο, και τις ομάδες να αλλάζουν ελαστικά στην σχάρα εκκίνησης. Με το πράσινο ο αγώνας ξεκίνησε ομαλά. Με την βροχή να δυναμώνει άρχισαν τα προβλήματα για όλους, καθώς το νερό στην πίστα άρχισε να γίνεται επικίνδυνα πολύ. Ο Τάνο, παρόλο που έχασε κάποιες θέσεις στην εκκίνηση, κατάφερε στην πορεία να ανέβει σταδιακά θέσεις και να βρεθεί στην 2 θέση. 6 λεπτά πριν το τέλος του σκέλους, κατάφερε να περάσει 1ος, αλλά στην Κ1 του επόμενου γύρου, ήρθαν τα πάνω κάτω. Το πολύ νερό στην κατηφορική Κ1, κάνει 6 αυτοκίνητα να βρεθούν εκτός πίστας από υδρολίσθηση με τον Tano Neumann να καταλήγει στα προστατευτικά λάστιχα, και το Cayman να υφίσταται σοβαρές ζημιές στο σασί και την εμπρός ανάρτηση, βγαίνοντας πρακτικά εκτός συνέχειας. Κόκκινη σημαία από τους οργανωτές, και η τελική κατάταξη ένα γύρο πριν, βρίσκει τον Tano 2o στην κατηγορία. Το πρόβλημα όμως με το αυτοκίνητο είναι μη αναστρέψιμο και υπάρχουν φόβοι ότι δεν θα μπορέσουν να συνεχίσουν τον αγώνα.
Η αγωνιστική ημέρα ευτυχώς έχει τελειώσει, και η ομάδα, παίρνει την απόφαση να φέρει ένα από τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον θεσμό. Ο σημαντικότερος λόγος που οδηγεί σε αυτή την απόφαση, είναι ότι η ομάδα και ο οδηγός προηγούνται ήδη στο πρωτάθλημα, και η μη συμμετοχή στον υπόλοιπο αγώνα, θα κατέστρεφε κάθε ελπίδα κατάκτησης του πρωταθλήματος.
Μετά από πολλές προσπάθειες, εντοπίζεται ένα GT4 που μπορεί να έρθει εγκαίρως στην πίστα για τον αγώνα. Ξημερώματα Κυριακής το αυτοκίνητο φτάνει στο Nurburgring, και οι μηχανικοί προσπαθούν να το ετοιμάσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν, ώστε να προλάβει να περάσει τεχνικό έλεγχο και να συμμετέχει στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά των αγώνων endurance που θα γίνονταν στις 9:00 το πρωί. Ο Γιώργος & ο Tano καταφέρνουν να πάρουν μέρος στα χρονομετρημένα, και δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, καταφέρνοντας τον 2ο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας για την εκκίνηση. Η ομάδα αποφασίζει να εκκινήσει ο Γιώργος και στους 2 αγώνες endurance, και ο Tano να οδηγήσει μετά την αλλαγή οδηγού μέχρι τον τερματισμό.
Εκκίνηση στον 1ο αγώνα, και βάπτισμα του πυρός με τον Γιώργο να παίρνει την 1η του εκκίνηση. Στα μισά του αγώνα, ο Γιώργος βρίσκεται στην 2η θέση, και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να έχει μπει στην πίστα λόγο ενός ατυχήματος, σχεδόν όλες οι ομάδες αποφασίζουν να κάνουν την αλλαγή οδηγών. Ο Γιώργος μπαίνει 2ος στα πιτς, αλλά η αλλαγή δεν είναι όσο γρήγορη θα ήθελαν (άλλωστε ήταν η 1η φορά για τον Γιώργο) και έτσι χάνονται κάποιες θέσεις όταν το αυτοκίνητο ξαναμπαίνει στην πίστα. Ο Tano καταφερνει να ξανακερδίσει την 2η θέση, πραγματοποιώντας ένα φανταστικό αγώνα, και να τερματίσει εκεί. Όλη η ομάδα πανηγυρίζει για το αποτέλεσμα, καθώς μετά όλα όσα έγιναν, και με ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο κατάφεραν να τερματίσουν 2οι στην κατηγορία.
Τα αυτοκίνητα επιστρέφουν στα box, και οι μηχανικοί στον ελάχιστο χρόνο που έχουν, βάζουν καινούργια ελαστικά και καύσιμα για τον 2ο αγώνα. Ο Γιώργος στήνεται ξανά στην σχάρα εκκίνησης στην 2η θέση. Πολύ πιο χαλαρός από πριν, με πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Με το πράσινο φως, ο Γιώργος χάνει 2 θέσεις στην Κ1, μένοντας 4ος. Μετά από μόλις 3 γύρους, καταφέρνει να ξανακερδίσει τις 2 θέσεις, και με ένα καταπληκτικό ρυθμό, μπαίνει στο κυνήγι του πρώτου, που έχει ήδη απομακρυνθεί αρκετά. Το γυρολόγιο του Γιώργου είναι τόσο σταθερό και γρήγορο, που η ομάδα αποφασίζει να τον αφήσει στην πίστα εξαντλώντας το παράθυρο αλλαγής οδηγού. Γύρο με τον γύρο, η διαφορά με τον πρώτο μειώνεται , ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί, από την 3η θέση και πίσω βρίσκονται ήδη πάνω από 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γιώργο. Καταφέρνει μάλιστα να γράψει 2,08.4 που είναι ο ταχύτερος γύρος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της ημέρας. Με 20 λεπτά να υπολείπονται για την καρό σημαία η ομάδα βγάζει τον Γιώργο στα pits. Η αλλαγή γίνεται ήρεμα, καθώς οι οδηγοί που ακολουθούν (έχοντας κάνει τα pit stop, πολύ πιο νωρίς) είναι πολύ πίσω για να απειλήσουν την 2η θέση.
Ο Tano κάνει ένα ήρεμο και συγκρατημένο αγώνα μέχρι το τέλος, φέρνοντας μια ακόμα 2η θέση, και τρελούς πανηγυρισμούς στην ομάδα. Δεν είναι και λίγο, να καταφέρνει δυο 2ες θέσεις, σε ένα αγώνα που φαινόταν «τελειωμένος» μετά το ατύχημα του Σαββάτου. Οι ελπίδες για το πρωτάθλημα έμειναν ολοζώντανες, και ο Γιώργος αποδείχτηκε μια καλή επιλογή για τον αγώνα. Η επίδοση του στην πιο δύσκολη πίστα του πρωταθλήματος, η προσαρμοστικότητά του σε μια καινούργια πίστα και στις αλλαγές αυτοκίνητου που έγιναν, έκανε την ομάδα να τον προσκαλέσει και στον αγώνα του hockenheim, για τους αντίστοιχους αγώνες endurance που θα γίνουν εκεί τον Οκτώβριο, για να πλαισιώσει τους επίσημους οδηγούς της ομάδας. Εκείνη την περίοδο ο Γιώργος θα τελειώσει την στρατιωτική του θητεία, και θα μπορεί να προετοιμαστεί ακόμα καλύτερα για τις απαιτήσεις του αγώνα. Ευχόμαστε ολόψυχα στον Γιώργο καλή επιτυχία στην συνέχεια και μακάρι να καταφέρει να βρει την υποστήριξη που θα τον βοηθήσει να συμμετέχει την επόμενη χρονιά στο πλήρες πρόγραμμα του θεσμού, σαν 1ος οδηγός, ακόμα και την κατηγορία GT3 Cup.
Ο Γιώργος θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους εκείνους που τον στήριξαν και τον στηρίζουν σε αυτή την ηράκλεια προσπάθεια που κάνει να καθιερωθεί στον θεσμό. Ιδιαίτερα του φίλους και υποστηρικτές του, που ταξίδεψαν έως την πίστα του Νurburgring για να το δουν να αγωνίζεται, τον ΣΜΑΚ για την ηθική και υλική βοήθεια, τον Tano Neumann και την Schutz Motorsport για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που του έδωσαν να πάρει μέρος σ αυτόν τον αγώνα.
Ραντεβού τον Οκτώβριο στο Hockenheim στις 20/21/18