Τις γνωστές, αλλά και άγνωστες ομορφιές της Δυτικής Μακεδονίας θέλει να συστήσει στο ελληνικό και διεθνές κοινό η εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας.
Την τουριστική καμπάνια για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Δυτικής Μακεδονίας, ανέδειξε την Τρίτη το πρωί, στο αμφιθέατρο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στη ΖΕΠ, η Εταιρεία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας.
Στους τουριστικούς επαγγελματίες και άμεσα ωφελούμενους που δραστηριοποιούνται στους τέσσερις νομούς της Περιφέρειας, είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει η Εταιρεία Τουρισμού, τον τρόπο με τον οποίο θα ωφεληθούν οι επιχειρήσεις από τις ενέργειες τουριστικής προβολής που θα υλοποιηθούν.
Ο Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος τουριστικού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός, ανέφερε πως θα γίνει μία συζήτηση για το πως μπορεί μέσω μιας στενότερης συνεργασίας μεταξύ των επιχειρήσεων και της τοπικής αυτοδιοίκησης να υπάρξουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και θα δοθεί έμφαση προφανώς στα εργαλεία διαδικτυακής προβολής για τη νέα τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας. «Θα δούμε πώς μπορούμε να αναπτύξουμε μία ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και να παρουσιάσουμε ένα νέο πιο ενδιαφέρον αφήγημα για τη Δυτική Μακεδονία προκειμένου να προσελκύσουν επισκέπτες όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, δημιουργώντας ένα ολοζώντανο αφήγημα για όλες τις όμορφες ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρει η περιοχή και στα κοινωνικά δίκτυα και μέσα από μία νέα δυναμική ιστοσελίδα και αξιοποιώντας γενικά όλα τα σύγχρονα εργαλεία προβολής προκειμένου το μήνυμα να φτάσει στους τελικούς αποδέκτες» σημείωσε ο κ. Κούτουλας.
Ο Δασοπόνος Απόστολος Διανέλλος, και υπεύθυνος προγραμμάτων περιβαλλοντικής ενημέρωσης και εκπαίδευσης στη Βάλια Κάλντα, ανέφερε πως είναι σημαντικό για τους ίδιους η προσπάθεια που γίνεται από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. «Η προβολή ενός τόπου, είναι πάρα πολύ σημαντική» τόνισε. Στη συνέχεια ανέφερε πως η Δυτική Μακεδονία, έχει όλα τα στοιχεία για να αναπτυχθούν όλες οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Έχει όλα τα ποτάμια που χρειάζονται για να γίνονται ράφτινγκ, καγιάκ κ.α., έχει τα χιονοδρομικά κέντρα, σπηλιές για αναγνώσεις σπηλαίων, όπου μπορούν να αναπτυχθούν ήπιες μορφές τουρισμού, αλλά και ο πολιτισμικός τουρισμός. «Η προβολή είναι το Α και το Ω ενός προϊόντος» τόνισε.
Στην υλοποίηση στρατηγικού σχεδίου για την ανάδειξη της Δυτικής Μακεδονίας στάθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Απασχόλησης, Γιώργος Βαβλιάρας. «Θέλουμε να αναδείξουμε αυτή την πολύ όμορφη περιοχή και να φτάσουν σε κάθε σπίτι οι ομορφιές και οι χαρές της Δυτικής Μακεδονίας ώστε να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο να μας επισκεφτεί γιατί όλοι ξέρουμε πλέον ότι το γνωστικό κομμάτι που κάποτε δεν μας ενδιέφερε, μας ενδιαφέρει απόλυτα πλέον και είναι ένας πόλος έλξης για τους επισκέπτες» τόνισε ο κ. Βαβλιάρας. Ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε πως έτσι θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και πως χρειάζονται συνέργειες από την περιφέρεια, από τους δήμους και από τους επαγγελματίες του τουρισμού για να έχει επιτυχία.
Ρεπορτάζ: Θένια Βασιλειάδου
Φωτορεπορτάζ: Δημήτρης Στραβού